Kako na lak i zdrav način pomoći telu u gubitku suvišnih kilograma

Ovih par saveta koje ćemo podeliti sa vama u daljem tekstu će biti ključni za uspeh u vašem mršavljenju. Plan ishrane, koji nema ništa zajedničko sa dijetama, uz koji su smršali veliki broj muškaraca i žena ćete voleti više od svega.

Plan je  dobar i uspešan, toliko da možemo garantovati gubitak težine ukoliko ga se budete pridržavali.

Zašto je pogrešno gladovanje?

Prva greška koju pravimo kada želimo izgubiti višak kilograma je gladovanje. Kada želimo izgubiti kilograme nas cilj je ubrzati metabolizam. Šta se dešava kada gladujemo? Objasnit ću to na jednostavan način. Naš organizam je programiran na način na koji će nas spašavati sigurne smrti. Kada gladujemo, organizam dobija signal da nedostaje energija, hrana za njegov normalan rad, tako da se metabolizam usporava da bi štedio masnoće. Šta se još dešava? Sledeći put kada se konzumira hrana, organizam se trudi da ništa ne iskorištava, nego sačuva tu hranu u vidu masnih naslaga, jer ne zna kada će sledeći put dobiti novu energiju. Čuli ste mnogo puta kada neko kaže ”… i jabuka mi se zalepi…’, što više gladujete, metabolizam će biti sporiji i bit ćete deblji. Gladovanje je pogrešno!

Šta se dešava kada prestanete sa gladovanjem?

Procesi u organizmu su sinhronizovani sa jednim danom. U svakom satu tokom dana, u našem telu se odvija određen proces. Tako se tri puta dnevno u organizmu javlja potreba za unosom hrane – energije.

Šta se dešava sa metabolizmom kada unosimo hranu u tačno vreme kada je to organizmu potrebno? Ono što je važno za problem gubitka kilograma, jeste ubrzanje metabolizma. Kada organizam dobije doručak, može započeti sa radom. Kada dobije i ručak, ne šalje signal mozgu da skladišti energiju u vidu sala, nego se ubrzava i trudi da iskoristi energiju koju ste uneli u organizam. Isto se dešava kada dobija i večeru. Ako naučite vaše telo da ne mora raditi sa strahom od gladovanja, dozvolit ćete mu da svu unesenu hranu troši umesto da je skladišti, što će vremenom rezultirati ubrzavanjem metabolizma i gubitkom kilograma.

Iz navedenog možemo zaključiti da je prvi korak ka sigurnom mršavljenu uzimanje tri obroka dnevno. 

Proces ubrzanja metabolizma možete pospešiti pijenjem odredjenih preparata na PRIRODNOJ bazi, koji ne oštećuju vaše zdravlje. Na tržištu se mogu naći razni čajevi, praškovi… Ne preporučujemo uzimanje bilo kakvih preparata, koji nisu na prirodnoj bazi, jer sa njima možete naškoditi vašem zdravlju, što i nije ničiji cilj. Ne preporučujemo ni pijenje bilo kakvih preparata umesto obroka, nego pola sata prije ili nakon doručka, po potrebi i ručka.

Koje je pravilno vreme doručka, ručka i večere?

Doručak, iako je mnogima najomraženiji obrok, koji se najčešće preskače, jeste najvažniji obrok tokom čitavog dana. Kada imate ovaj obrok, tokom čitavog dana se ili ne oseća glad, ili se ostali obroci jedu u manjim količinama. Naše čitateljke su pisale, kako na ovom režimu ishrane čak nisu bile gladne za ručak i večeru, pa su te obroke uzimale samo, jer tako pravila nalažu. 

Pogrešno je popiti kafu prije doručka. Kafa se pije pola sata nakon doručka. Isto tako i voda. Mnogo puta ste mogli pročitati kako je zdravo piti vodu u toku obroka, medjutim to otežava varenje hrane. Pravilo koje biste trebali poštovati ukoliko želite gubiti na kilaži jeste kafa i voda pola sata nakon doručka.

Doručak se jede izmedju 8:00 i 10:00 sati. Kafa se smatra obrokom, pa bi i sa njom trebalo završiti u ovom periodu.

Za doručak su nam potrebni ugljikohidrati, masti, proteini… stoga se za doručak konzumira ”sve”. Pržena jaja i slanina na svinjskoj masti sa malo crnog ili nekog drugog hleba ( osim belog ), sa nekom salaticom je, iako premasno zvuči savršen izbor za doručak. Slobodno se najedite onoliko koliko vam je potrebno, i glad nećete osetiti vrlo često ni do ručka. Ukoliko osetite glad prije ručka, to je znak da niste dovoljno pojeli za doručak. A glad, već smo pomenuli nije dobra za mršavljenje.

Chocolate Slim prirodan preparat za ubrzavanje metabolizma i gubitak suvišnih kilograma

Sledeće pravilo jeste, obroci se uzimaju na 5 do 6 sati. Između obroka se ne jede ništa.

Ručak

Ukoliko ste dovoljno jeli za doručak, za ručak nećete biti gladni, ili ćete tek početi osećati glad. Ručak se jede izmedju 13:00 i 15:00 sati. Za ručak već ne konzumiramo masnoće. Za ručak je idealno kuvati hranu, peći je ili pripremati na roštilju. Ukoliko se hrana prži, najbolji izbor je ulje od koštica grožđa. Za ručak se treba jesti crveno meso sa povrćem i salatom. Kobasice, teletina, svinjetina, batak… uz neko povrće je odličan izbor za ručak. Kao i za doručak, kafa i voda pola sata nakon ručka. Voda se ne preporučuje ni pola sata prije bilo kojeg obroka.

 

Večera

Ako ste dovoljno jeli za doručak, a zatim i za ručak, večeru nećete ni moći. Ali nemojte je preskočiti. Dajte vašem organizmu ono što mu je potrebno i u tim satima. Večera se jede izmedju 19:00 i 21:00 sat. Za večeru, kao i za ručak, preporučuje se kuvanje, pečenje, roštilj… U ovom obroku se konzumira belo meso, belo i zeleno povrće. 

Nakon večere sačekajte dva sata prije nego odete na spavanje.

Užina se u periodu mršavljenja ne preporučuje, kao ni uzimanje voća, mahunarki, mlečnih proizvoda i krompira. Kada se postigne željena težina, kada se metabolizam izbalansira, ubrza i uspostavi pravilan rad, u ishranu se uvodi voćna užina, mlečni proizvodi kao i konzumiranje krompira i mahunarki.

Ovo je način ishrane koji bi trebala usvojiti svaka osoba koja želi smanjiti svoju težinu, kao i zadržati je. Ishrana je raznovrsna, zdrava, ne iscrpljuje, a lišava nas loših navika.

 

Advertisements

Ostavi komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s